2013. május 15., szerda

Zöld spárga parmezánnal







Ismét spárga, itt a szezon, sajnos nem sokáig tart, igy mivel nagyon
szeretjük, igyekszem változatosan elkésziteni. 
Ma zöld spárgát készitettem, nem kell pucolni csak a szárát levágni, ahol
kemény. Vizet felforraltam, sót és kevés cukrot tettem bele, majd a zöld
spárgát és 5 azaz öt percig föztem. Leszürtem, egy nagy serpenyöben ke-
vés vajat megmelegitettem, beletettem a spárgát, sóztam kicsit és jól
átforgattam a vajban, kb 3 percig. Ezután friss parmezánt ráreszeltem,
jó sokat és ugy még egy  két percig sütöttem. Ma zöldfüszeres krémes
túrós joghurtos szósz volt hozzá. /Petrezselyem, zöldhagyma, friss
kapor, só bors./
A sütöben sütöttem pisztrángot sóval, borssal, citromkarikákkal, kaporral és oliva olajjal meglocsolva. Fenséges ebédünk volt.  
Egyszerü, könnyü és tényleg nagyon gyorsan kész.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése