2013. május 26., vasárnap

Kuszkusz saláta grillezett mustáros fasirttal



Itt a tavasz, jaj de jó. Vasárnap elsö grillezés mert süt a nap. Igaz csak fasirtot grilleztünk, de jó volt egy kis izelitö a grillezésböl.A fasirtot én fele disznóhus, fele marhahúsból csinálom, a szokásos módon füszerezem, de még teszek bele egy teáskanál mústárt is. Ettöl nagyon jó zamatos izt kap.  Kuszkusz salátát csináltam még  sok tavaszi zöldséggel.
Kuszkusz saláta, 2,5 dl húsleves, vagy zöldséglevest felforralunk , 10 dkg kuszkuszt egy tálba tesszük és ráöntjük a forró levest /lehet leveskockával is csinálni/ 1 evökanáll oliva olajat adtam még hozzá, lefedtem és állni hagytam.
Ujhagymát karikára vágtam, sóztam és leöntöttem 3 kanál borecettel. A többi hozzávaló lehet olivabogyó, friss uborka kockára vágva, esetleg kukorica, apró paradicsom, száritott paradicsom, friss ropogós retek, sárgarépa darabkák stb. A kuszkuszt 10 perc állás után fel kell lazitani villával és máris mehet bele az összes hozzávaló, hagyma, ecettel stb. Friss petrezselyem kerül még bele. Akkor a legfinomabb ha állni hagyjuk egy kicsit, hogy az izek összeérjenek.
Ami még  nagyon jó ez a saláta pillanatok alatt elkészül, friss ize van, könnyü étek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése