2013. május 26., vasárnap

Joghurtos, füszeres csirke, spárga saláta





A csirkecombokat enyhén megsóztam és elkészitettem a pácot. 1,5 dl natur joghurtot összekevertem egy kávéskanál mustárral, sóval, borssal, egy gerezd fokhagyával, pirospaprikát tettem bele, egy kiskanál ketcupot, olivaolajat. Ebben a szószban pácoltam a húst kb. 2 órát majd betettem a sütöbe és 180 fokon sütöttem amig meg nem pirult. 

 Roppanós spárga saláta

Köret spárga szezon lévén spárga saláta volt. Zöld spárgák végét levágjuk, forrásban lévö pici cukros, sózott vizten 5-6 percig fözzük. Öntet: fél citrom leve, só, csipet cukor, friss petrezselyem, apróra vágott ujhagyma, fél kalifornia paprika kis kockákra vágva, olivaolaj. A spárgákat tálra tettem és ráömtöttem a dresszinget. Izlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése