2016. április 1., péntek

Pisztráng spenótos rizottóval




Tavaszi szinek, izek kellenek már a tél után. Ha péntek akkor hal is legyen,
igy ma délelött beszerzö körútra mentünk, mert találtunk egy pisztráng 
árusitó helyet itt a közelünkben. Ebböl kerekedett ki az ebéd, spenótos 
rozottó és zöldfüszer növényekkel megtöltött friss pisztráng sült. 
Mondhatom nagyon finom ! 

A pisztrángot megpucoltam, besóztam, citromlével meglocsoltam és kicsit
állni hagytam. Majd a hasába tömködtem kaprot, rozmaringot, petrezselymet
és egy- egy karika limettét. Kicsit kivajazott sütöpapirra tettem és kb. 30 percig
sütöttem a sütöben, közben kevés vajjal meglocsolgattam. 
Addig el is készült a rizottó a szokásos módon, amikor már majdnem kész
volt, tettem bele két jó marék friss spenótot amivel még pár percig pároltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése