2014. június 11., szerda

Sült csirkecomb tejfölös krumplival





Nagyon meleg van, mit lehet ilyenkor fözni, hogy saját magunk ne süljünk
meg a konyhában?

 Sült csirkecomb tejfölös krumplival a sütöben sütve, magára hagyva a forró konyhában :)
Hozzávalók: Csirkecomb, füszerek, kevés olaj, tejföl. 

Csirkecombokat kettévágtam, megsóztam, száritott fokhagymával megszórtam.
Nagyobb újkrumplit karikára vágtam. Egy tepsibe kevés olivaolajat öntöttem,
beletettem a karikára vágott krumplit, megsóztam rozmaringos tengeri sóval,
ráfektettem a csirkecombokat. Két és fél dl tejfölt kikevertem egy kevés tejjel,
hogy jó krémes legyen de folyós, tettem bele fokhagymát, sót borsot és örölt rozmaringot. Ezzel a szósszal öntöttem le a csirkét és a krumplit. 
Alufóliával letakartam és betettem a sütöbe 60 percre. 
Kivonultam a konyhából a hüvösre és örültem, hogy nem kell ott áldogálnom
a tüzhely mellett amig elkészül az ebéd. Egy óra múlva levettem az alufóliát
és még kb. 15 percig pirosra sütöttem. Közben megteritettem, és finom hideg
lehütött kovászos uborkával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése