2019. augusztus 23., péntek

Padlizsán saláta különleges





Fantasztikus egyszerü és ugyanolyan finom. A Facebookon Agnesa kedves csoport társunk aki saláta királynö - receptje alapján készült. 

3 db dundi padlizsánt felkockáztam, sóztam,  tekertem rá kevés borsot kevés olivaolajaljal meglocsoltam, összeforgattam és egy kevés ! mézet csorgattam rá. Sütöben megsütöttem, közben idönként megkevertem. Amikor már majdnem készen volt  25 dkg apró édes paradicsomot kettévágtam és rádobtam a padlizsánokra. 

A padlizsán áttetszö krémesre sült akkor jó, kivettem a sütöböl, izesitettem sóval, borssal, kevés citromlével és egy leheletnyi fokhagymával.
Òvatosan összekevetem tálba tettem, 10 dkg jófajta Feta sajtot kockára vágtam megszórtam vele a salátát, piritott dióval is megszórtam, friss petrezselyemmel és egy kevés zatarral. Langyosan, hidegen is finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése