2012. december 30., vasárnap

 Füstölt lazacos táska

Mindig  kicsit többet vásárolunk mindenböl, föleg az ünnepekre készülve, váratlan vendég érkezésére számitva, vagy csak ugy jó régi magyar szokás szerint, legyen mindenböl elegendö itthon, ha "bárki" közbejön... Nekem igy maradt meg a füstölt lazac meg a vajas hajtogatott tészta meg egyebek. Mi legyen? Persze körülnézek az interneten kicsit, ötletet szerezni, aztán sokszor  változtatva a saját fantázia, izlés szerint kreálok valamit. Finom lett mondhatom, még a váratlan vendég - mert ugye mégis jött:) evett belöle.
igy  csináltam: egy leveles tészta, 8x8 cm-es kockákra vágva, krémsajt, kék sajt, kicsi tejföl,  /ez mind volt itthon/ ezek keverékéböl krémet készitettem, egy teás kanál tejszines torma is került bele . Rákentem a leveles tésztára,erre vajban párolt, kevés fokhagymával izesitett spenótot tettem,  ráfektettem a füstölt lazacot és feltekertem. Tojással megkenve kb. 25 percig sütöttem. Jégsaláta volt hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése